Alert instellen Historie Toon op kaart

Details NS ICM 4234

Snelheid
73

Km/uur

Dichtstbijzijnde stations
0.86Lelystad Centrum
16.96Dronten
17.03Almere Oostvaarders

Afgelegde afstand
0 kmVandaag
3445 kmDeze maand
Huidige positie
Trein en rit gegevens
Materieeltype
Materieelsubtype
Elektrisch treinstel
Materieelsoort
..

 

Toevoegen

 

Datum Opmerkingen Externe link Ingevoerd door
Do 7 sep '23 Vandaag, donderdag 7 september, blijkt de storing in aircondition in 1e klas coupe tijdens de nacht niet verholpen. RET-machinist die de trein kwam voorrijden nog gevraagd, stond in NS-app wel vermeld als "beperkte koeling". Hier is dan geen aandacht voor geweest tijdens de nacht, RET machinist verwacht dat 4234 binnenkort naar Onnen moet met deze storing. link ICM4206
Wo 6 sep '23 In dienst 749 op 6 september kwam de 4234 al op Schiphol binnen met de raampjes open van de 1e klas wagon. Onbekend of Talbot ook in 1e klas coupe zat. Ook werkt in deze trein al maanden lang de WiFi niet, en is ook het toilet in de 1e klas wagon met grote regelmaat defect. link ICM4206
Wo 5 jul '23 Had op Amf last van een storing in de koeling. In het treinstel en buiten hing een vieze lucht. De erachter gekoppelde 4088 had hier overigens geen last van. Talbot
Zo 11 jun '23 Werd door ICM4206 gespot in de zondagochtend rond 04:30 op de lijn Groningen - Leeuwarden waar de 4234 getrokken door een Strukton diesellocomotief over de ongeƫlectrificeerde spoorlijn tussen Leeuwarden en Groningen werd getrokken. Vermoedelijk is de 4234 in Onnen geweest voor onderhoud en is deze route voor de 4234 getransporteert om op 11 juni weer in dienst te komen. Helaas helaas, niet snel genoeg voor een fototoestel te pakken om een foto te kunnen maken. ICM4206
Wo 26 okt '22 Hij staat weer op de radar! Het treinstel staat nu te Onnen. Hopelijk betekent dit dat dit treinstel niet wordt afgeschreven Kaaimanproductions
Do 7 jul '22 Vandaag, 7 juli 2022 is treinnummer 649, die door de 4234 werd uitgevoerd in omloop OC25, in Zwolle opgeheven. De reden van opheffen was volgens de RET-machinist op perron 7 in Zwolle dat er bij de 4234 een technisch mankement was ontstaan aan "een veiligheidssysteem". Tussen Amersfoort was door ICM4206 al opgemerkt dat de 4234 geen 140 km/u reed (volgens treinposities circa 120 km/u). De 4234 werd ook niet opgehouden door een verlate sprinter richting Zwolle. Mogelijk iets niet in orde met de ATB? Laten we hopen dat het niet de laatste rit was voor de 4234... link ICM4206